David Voráček poslední čtyři roky působil jako inzertní ředitel vydavatelství Economia. Původně byl šéfem interní Agentury Najisto, která s Economií v roce 2014 zfůzovala. V pozici ředitele pro business development vydavatelství Burda Praha bude úzce spolupracovat s obchodním oddělením, které od loňského roku vede Leo Kallista. Ten byl dříve ředitelem pro business development Slevomatu. Obchodní oddělení Burdy začátkem roku posílil další muž ze Slevomatu – Milan Kubát, který má na starosti digitální média.

„Burda Praha je mediálním domem s chutí a energií vydávat se novými směry a klasická tištěná média a online obohacovat o nové projekty pro klienty, ať už ve formě eventů nebo digitálních formátů a práce se sociálními médii,“ uvedl David Voráček.

Burda v posledním roce budovala tým profesionálů z oblasti marketingu a obchodu. „Naším cílem je hledat nové zdroje příjmů mimo tradiční prodej inzerce. Chceme být mediálním domem, který našim klientům nabízí komplexní komunikaci jejich značek na nejrůznějších platformách a který je schopný přizpůsobit se jejich individuálním potřebám,“ říká generální ředitelka vydavatelství Burda Praha Petra Fundová.

Burda Praha patří k největším vydavatelstvím v Česku. Vydává 40 časopisů – např. Marianne, Elle nebo Apetit – a provozuje řadu online projektů a eventů. Je součástí skupiny Burda International. Ta působí ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává téměř tři tisíce lidí.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist