José Pinto v rámci svého kariérního života působil v oblasti reklamních agentur, vzdělávání a managementu marketingu v Portugalsku, Kazachstánu, Německu, ve Velké Británii a Rusku. Pracoval pro značky jako jsou Chesterfield nebo Renault, podílel se na evropských reklamních kampaních maltského úřadu pro cestovní ruch v Maltě i na kampaních finského developera SRV určených pro ruský trh.

Pintova spolupráce se SIGNAL festivalem začala v březnu tohoto roku. Jeho úkolem na pozici Head of Marketing and Operations je rozvoj operativy festivalu a vytvoření a realizace silné a dlouhodobé marketingové i obchodní strategie.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist