José Pinto v rámci svého kariérního života působil v oblasti reklamních agentur, vzdělávání a managementu marketingu v Portugalsku, Kazachstánu, Německu, ve Velké Británii a Rusku. Pracoval pro značky jako jsou Chesterfield nebo Renault, podílel se na evropských reklamních kampaních maltského úřadu pro cestovní ruch v Maltě i na kampaních finského developera SRV určených pro ruský trh.
Pintova spolupráce se SIGNAL festivalem začala v březnu tohoto roku. Jeho úkolem na pozici Head of Marketing and Operations je rozvoj operativy festivalu a vytvoření a realizace silné a dlouhodobé marketingové i obchodní strategie.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist













