Zdenko Ružbacký má zkušenosti z vedení mezinárodních marketingových výzkumů i z veřejného sektoru. Působil např. v TNS Slovakia nebo response:now a pracoval na projektech pro Toyotu, Deutsche Telekom nebo O2.

Vystudoval University of Sussex ve Velké Británii, obor Innovation and Project Management.

Český národní panel, který navenek vystupuje jako European National Panels, je společným projektem výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které vytvořily jeden z největších výzkumných panelů ve střední Evropě.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist