Libuše Paterová pracuje ve výzkumu přes dvacet let. Věnovala se rozvoji projektu MML-TGI. Se svým vlastním výzkumným týmem se zabývala Ad Hoc projekty, jejich realizací a zejména strategickou interpretací výsledků.

Z pozice Senior research manažerky společnosti Nielsen Admosphere bude dohlížet na to, aby klient dostal komplexní výzkumný servis po stránce kvalitativního i kvantitativního řešení. Sama uvádí, že kvalitativní výzkum, v němž se snaží implementovat etnografické přístupy při získávání nových insightů, je její srdeční záležitostí.

Nielsen Admosphere je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist