Libuše Paterová pracuje ve výzkumu přes dvacet let. Věnovala se rozvoji projektu MML-TGI. Se svým vlastním výzkumným týmem se zabývala Ad Hoc projekty, jejich realizací a zejména strategickou interpretací výsledků.
Z pozice Senior research manažerky společnosti Nielsen Admosphere bude dohlížet na to, aby klient dostal komplexní výzkumný servis po stránce kvalitativního i kvantitativního řešení. Sama uvádí, že kvalitativní výzkum, v němž se snaží implementovat etnografické přístupy při získávání nových insightů, je její srdeční záležitostí.
Nielsen Admosphere je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist