Zdenka Kadlecová se stala novou account executive digitální agentury Fragile. Bude pečovat o značky Kneipp a Veroval, které jsou součástí portfolia klienta Hartmann-Rico a dále bude mít na starosti kampaně Aquapalace Praha.
Kadlecová přichází z designového studia Butterflies & Hurrricanes, kde se věnovala packagingu, brandingu, podlinkové komunikaci, a pracovala pro značky Nestlé, Biopekárna Zemanka nebo Sunkins.
Agentura Fragile patří do skupiny Etnetera Group. Její specializací jsou brandové a výkonnostní kampaně, video kampaně a social media kampaně s vysokou přidanou hodnotou. K největším klientům agentury patří Dr. Max, H&M, Sephora, Jan Becher Pernod Ricard, LMC (Jobs.cz) nebo Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra České republiky.
Agentura Fragile se letos na jaře jako druhá z Česka stala členem BlueAlliance, sdružení marketingových agentur zemí střední a východní Evropy. Zhruba čtyřicetičlenný tým Fragile nedávno posílili Jiří Simonides a Vilém Terich z Home Creditu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist