Zdenka Kadlecová se stala novou account executive digitální agentury Fragile. Bude pečovat o značky Kneipp a Veroval, které jsou součástí portfolia klienta Hartmann-Rico a dále bude mít na starosti kampaně Aquapalace Praha.
Kadlecová přichází z designového studia Butterflies & Hurrricanes, kde se věnovala packagingu, brandingu, podlinkové komunikaci, a pracovala pro značky Nestlé, Biopekárna Zemanka nebo Sunkins.
Agentura Fragile patří do skupiny Etnetera Group. Její specializací jsou brandové a výkonnostní kampaně, video kampaně a social media kampaně s vysokou přidanou hodnotou. K největším klientům agentury patří Dr. Max, H&M, Sephora, Jan Becher Pernod Ricard, LMC (Jobs.cz) nebo Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra České republiky.
Agentura Fragile se letos na jaře jako druhá z Česka stala členem BlueAlliance, sdružení marketingových agentur zemí střední a východní Evropy. Zhruba čtyřicetičlenný tým Fragile nedávno posílili Jiří Simonides a Vilém Terich z Home Creditu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist