Tomáš Varga, šéf českého Publicis One, bude ředitelem pro střední Evropu. Bude tak mít pod sebou český, slovenský a maďarský trh. Současný šéf pro střední a východní Evropu Misa Lukic v souvislosti s organizačními změnami z firmy na konci března odejde.
Akivity Publicis One ve východní Evropě povede Oleg Popenko, ředitel ukrajinského Publicisu. Kromě Ukrajiny pod něj bude spadat Lotyšsko, Litva, Estonsko a Kazachstán. Jihovýchodní region zaštítí Andonis Passas, šéf řeckého Publicisu. Dohlédne na řecký, rumunský, bulharský, slovinský, chorvatský, srbský a makedonský trh. Turecké aktivity bude nadále řídit Inanc Dedebas.
„Noví ředitelé byli jmenováni na základě jejich hvězdných výkonů v posledních letech, kdy nejen přinesli silné obchodní výsledky, ale také prokázali citlivé chápání nového modelu Publicis One,“ sdělil celosvětový ředitel Publicis One Jarek Ziebinski, kterému budou všichni regionální ředitelé podléhat. „V tak roztříštěném regionu, jako je střední a východní Evropa, nám tento model umožňuje udržet si vysokou úroveň odborných znalostí navzdory výzvám menších trhů, kde může být problém s rozsahem,“ dodal.
Do skupiny Publicis One patří Publicis Worldwide (MSL, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449), Publicis.Sapient (DigitasLBi, SapientRazorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness).
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist