Jerguš Slota začínal v tehdejší agentuře ZenithOptimedia v roce 2011 na pozici media planner. Jako mediální plánovač se podílel na kampaních pro klienty a značky Telefónica, Puma, Sberbank, Toyota, Nescafé Dolce Gusto, Omega Pharma nebo Raiffeisen stavební spořitelna. V posledních letech se věnoval hlavně strategickému plánování.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist