Jan Míšek v červnu posílí tým pražské pobočky digitální agentury Business Factory. Dosud pracoval v TV Nova, kde byl zodpovědný za nabízení on-line portfolia mediálním agenturám a VIP klientům.

V nové pozici se bude věnovat kreativnímu budování brandů klientů, spolupráci s influencery a aktivaci obsahu na jejich sociálních sítích. Chce při tom maximálně využít komunit projektů Business Factory, jako jsou JenŽeny.cz, RychlýAuta.cz a JenCestování.cz, které dohromady mají přes 5 milionů fanoušků.

“Uvědomuji si stále rostoucí význam on-line marketingu, který se aktuálně nejsilněji projevuje tendencí k videoobsahu, měřitelnosti a garanci výkonu. Jménem agentury Business Factory a jejích nástrojů tak mám příležitost nabízet svým klientům kampaně na posílení jejich značky přinášející jasně vyčíslený přínos,” odhaduje své nové možnosti Jan Míšek.

Původně brněnská digitální agentura Business Factory je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela několik poboček po celém světě. Stojí také za vznikem reklamní platformy ROI Hunter, online magazínu Newsfeed i brandové divize Brandformance.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist