Štěpán Soukeník má více než 10 let praxe v PR, public affairs, marketingu a mezinárodním obchodu. V posledních letech studoval a pracoval v zahraničí, mimo jiné pro americkou společnost Granicus, kde se specializoval na komunikaci veřejné správy, eGovernment a koordinoval expanzi do střední a východní Evropy. V roce 2011 spoluzaložil server Markething.cz a další zkušenosti nasbíral v agenturách Ogilvy a Havas, kde se věnoval klientům z oblastí digitální ekonomiky, energetiky či technologií.

V letošním roce dokončuje PhD studium na Katedře marketingové komunikace a PR, Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, kde také vyučuje a je autorem několika odborných publikací v oblasti strategické komunikace, lobbingu a digitálních médií.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist