Štěpán Soukeník má více než 10 let praxe v PR, public affairs, marketingu a mezinárodním obchodu. V posledních letech studoval a pracoval v zahraničí, mimo jiné pro americkou společnost Granicus, kde se specializoval na komunikaci veřejné správy, eGovernment a koordinoval expanzi do střední a východní Evropy. V roce 2011 spoluzaložil server Markething.cz a další zkušenosti nasbíral v agenturách Ogilvy a Havas, kde se věnoval klientům z oblastí digitální ekonomiky, energetiky či technologií.
V letošním roce dokončuje PhD studium na Katedře marketingové komunikace a PR, Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, kde také vyučuje a je autorem několika odborných publikací v oblasti strategické komunikace, lobbingu a digitálních médií.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist