David Začal byl před příchodem do agentury Adexpres od roku 2006 součástí oddělení VIP klientů Seznamu, kde se za 11 let vypracoval z account manažera až do pozice manažera celého oddělení o 60 lidech. Na starosti měl největší reklamní klienty Seznamu včetně vyjednávání podmínek s agenturami.

„Po tolika letech v Seznamu jsem věděl, že abych se mohl dál rozvíjet v marketingu, musím zkusit i druhou stranu, tedy roli agentury nebo klienta s širším portfoliem produktů. Vybral jsem si mediální agenturu, protože v ní se podle mě můžu naučit nejvíc," dodává Začal.

„Kromě práce pro klienty bude jeho zodpovědnost rozšířena také na vzdělávání a procesní stránku fungování našeho klientského servisu, kde své zkušenosti s vedením lidí dokáže maximálně uplatnit," okomentoval nástup Začala ředitel agentury Adexpres Jan Galgonek.

Než se začal věnovat marketingu a médiím, nastoupil coby absolvent Dopravní fakulty na pardubické univerzitě do společnosti Auto Kelly, kde rok působil jako projektový manažer.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist