Jana Šilarová začala už před samotným vznikem výzkumného centra, v roce 2011, budovat značku CEITEC (Středoevropský technologický institut). Ten se momentálně řadí mezi nejviditelnější a graficky nejvýraznější výzkumné instituce.

„Po osmi letech jsem měla potřebu změny a hlavně nových výzev, které přišly v podobě dynamicky se rozvíjející, na českém trhu obchodně úspěšné, ale mediálně neznámé, švýcarské společnosti blue-infinity linked by Isobar,“ vysvětluje Šilarová.

Původně zejména západoevropský hráč rozjel své aktivity v oblasti digitalizace společností i v ČR a pokračuje dále směrem do střední a východní Evropy.

„Poptávka po digitálních technologiích byla v posledních letech enormní. Naší výhodou je zkušenost a flexibilita. Máme za zády silnou matku a současně české vedení. Známe tedy trh a jeho potenciál velmi dobře. Máme velké plány a potřebujeme to o sobě dát vědět, proto je pro nás vybudování lokální značky logickým dalším krokem a prioritou,“ dodává Daniel Urminský jednatel blue-infinity Linked by isobar pro ČR.

Společnost blue-infinity Linked by isobar působí v České republice od roku 2012. Od roku 2017 je součástí mezinárodní mediální skupiny Dentsu Aegis s více než 45 tisíci experty ve 145 zemích světa. Za dobu své existence realizovala stovky projektů v oblasti digitalizace firem všech velikostí. Specializuje se na cloudová řešení a implementaci systémů CRM, marketingová řešení, systémové integrace, ERP, e-commerce, big data a zakázkový vývoj softwaru. 


 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist