Martina Zbránková (30) má v oblasti digitálu má bohaté zkušenosti z působení v digitální agentuře Brandz Friendz. Jako Account Manager zde spravovala sociální sítě společností Tesco, Hanácká kyselka a Lancôme, později také veškeré kampaně pro Českou pojišťovnu. Do Socialsharks přichází z digitálního oddělení Lagardére Active ČR, kde pracovala především na interních projektech jako Social media manager.

„Martina je velkou posilou do našeho týmu. Vybrali jsme si ji pro její zkušenosti, ale především pro drive, kterým zapadá do našeho “žraločího“ týmu. Socialsharks se každým rokem rozrůstají a v našem týmu máme přes 30 zaměstnanců. Už dávno nejsme malou agenturou a rosteme každým dnem, proto musíme více myslet na organizační strukturu společnosti. Věřím, že s pevnějším vedením nám pomůže právě Martina, která bude zastřešovat koordinaci project,“říká CEO Socialsharks Nikol Stolle.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist