Tomáš Šebesta má dlouholeté bohaté zkušenosti v marketingu. Začínal v neziskovém sektoru, kde působil především na marketingových pozicích a věnoval se také PR. Práci si vyzkoušel i na straně agentury v oblasti sociálních a online médií, kdy více než tři roky postupně působil v agenturách Socialbakers a Socialsharks, a to se zaměřením na analytiku, data a vyhodnocování business výsledků. Profesní zkušenosti dále rozvíjel během práce pro Pivovary Staropramen, kde působil nejprve jako Brand Manager a následně jako Media & Digital Manager pro Česko a Slovensko.

Hlavním úkolem a zodpovědností Tomáše Šebesty bude v distributorské firmě Outdoor Concept vedení celého týmu marketingu a vývoje a rozvoj marketingových aktivit celé skupiny s rozsáhlým portfoliem mezinárodně uznávaných značek outdoorového oblečení a vybavení.

Svůj volný čas tráví Tomáš Šebesta aktivně. Maximum se snaží věnovat své rodině, s níž podniká i lehké treky, vyhledává individuální sporty, z nichž nejoblíbenější je běh, a fotografuje. Dříve hrál závodně basketbal.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist