Tomáš Šebesta má dlouholeté bohaté zkušenosti v marketingu. Začínal v neziskovém sektoru, kde působil především na marketingových pozicích a věnoval se také PR. Práci si vyzkoušel i na straně agentury v oblasti sociálních a online médií, kdy více než tři roky postupně působil v agenturách Socialbakers a Socialsharks, a to se zaměřením na analytiku, data a vyhodnocování business výsledků. Profesní zkušenosti dále rozvíjel během práce pro Pivovary Staropramen, kde působil nejprve jako Brand Manager a následně jako Media & Digital Manager pro Česko a Slovensko.
Hlavním úkolem a zodpovědností Tomáše Šebesty bude v distributorské firmě Outdoor Concept vedení celého týmu marketingu a vývoje a rozvoj marketingových aktivit celé skupiny s rozsáhlým portfoliem mezinárodně uznávaných značek outdoorového oblečení a vybavení.
Svůj volný čas tráví Tomáš Šebesta aktivně. Maximum se snaží věnovat své rodině, s níž podniká i lehké treky, vyhledává individuální sporty, z nichž nejoblíbenější je běh, a fotografuje. Dříve hrál závodně basketbal.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist