František Špulák přichází do pojišťovny MetLife z firmy Foxconn Technology Group, což je největší výrobce elektroniky na světě. Zde zakládal a vedl marketingové oddělení. Svůj profesní život odstartoval na poli IT, jako konzultant, kde nabyl bohaté zkušenosti v digitálním světě. Do marketingového světa přešel v roce 2011 na pozici Marketing Specialist pro společnost Level Systems. Jeho hlavní vize úspěšné firmy je právě špičkově zvládnutý digitální marketing, v čemž má dlouholeté zkušenosti.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist