František Špulák přichází do pojišťovny MetLife z firmy Foxconn Technology Group, což je největší výrobce elektroniky na světě. Zde zakládal a vedl marketingové oddělení. Svůj profesní život odstartoval na poli IT, jako konzultant, kde nabyl bohaté zkušenosti v digitálním světě. Do marketingového světa přešel v roce 2011 na pozici Marketing Specialist pro společnost Level Systems. Jeho hlavní vize úspěšné firmy je právě špičkově zvládnutý digitální marketing, v čemž má dlouholeté zkušenosti.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist