Marjan Gigov před příchodem do Colliers International pracoval pro společnosti PSN, JLL, Orco, Mantaren Properties a Svoboda & Williams. Jeho klíčovým projektem byl redevelopment historicky významného obchodního domu Kotva v Praze, pro který vyjednal a zajistil přítomnost nových globálních značek, jež na českém trhu dosud nebyly zastoupeny, i oblíbených lokálních brandů. Zastupoval také značky jako Celine či Furla při zajišťování jejich vlajkových prodejen v Pařížské ulici, stejně tak jako při pronájmu a obnově pronájmu jednotek v nejvýznamnějších pražských nákupních centrech.

„Praha, patřící k nejvyhledávanějším turistickým destinacím Evropy, zaznamenala velké změny s přílivem nakupujících zákazníků z Asie, rostoucím disponibilním příjmem místních obyvatel, vysokou mírou povědomí o značkách i stoupající poptávku spotřebitelů po kvalitě výrobků a služeb. Zároveň ale stále platí, že český trh postrádá některé z významných značek, s nimiž se lze běžně setkat v Itálii, Francii nebo Německu, zejména ze segmentu současné módy. Těším se na spolupráci s širší platformou Colliers pro region EMEA za účelem posílení našeho zastoupení v segmentu českého maloobchodu,“ dodal Marjan Gigov, ředitel oddělení Retail společnosti Colliers International v České republice

Nově založená divize Retail je součástí dlouhodobého plánu růstu pražské pobočky Colliers na českém trhu. Ten v létě tohoto roku odstartovalo sloučení podnikání společnosti s agenturou THREESIXTY, jejíž partner Tewfik Sabongui zároveň převzal roli výkonného ředitele Colliers International pro Českou republiku.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist