Lukáš Těžký (32) má s prací v marketingu přes dvanáct let zkušenosti. Největší část působil v online full service agentuře eBRÁNA. Během této doby se vypracoval z juniorské pozice na online marketingového manažera. Poté pracoval v Adexpresu, české digitální větvi globální Dentsu Aegis Network, kde měl na starosti performance kampaně klienty jako IKEA, Baťa nebo DATART. Před nástupem do Feedyou se staral o B2B marketing Skliku v Seznam.cz.
“Kromě klasických PPC kampaní připravujeme i strategii pro videoreklamu, kterou chceme využít pro budování značky. Plánuji naše chatboty použít jako interaktivní nástroj marketingové kampaně Feedyou,” říká nový šéf marketingu Feedyou Lukáš Těžký a dodává: “Kombinací videa, performance kampaní a komunikací s chatboty přinášíme zcela nové pojetí online marketingu na evropském trhu.”
Lukáš Těžký vystudoval Mezinárodní vztahy a Evropská studia. Mezi jeho záliby patří cestování, a to především po USA, kino a setkávání s přáteli.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist