Lukáš Těžký (32) má s prací v marketingu přes dvanáct let zkušenosti. Největší část působil v online full service agentuře eBRÁNA. Během této doby se vypracoval z juniorské pozice na online marketingového manažera. Poté pracoval v Adexpresu, české digitální větvi globální Dentsu Aegis Network, kde měl na starosti performance kampaně klienty jako IKEA, Baťa nebo DATART. Před nástupem do Feedyou se staral o B2B marketing Skliku v Seznam.cz.

“Kromě klasických PPC kampaní připravujeme i strategii pro videoreklamu, kterou chceme využít pro budování značky. Plánuji naše chatboty použít jako interaktivní nástroj marketingové kampaně Feedyou,” říká nový šéf marketingu Feedyou Lukáš Těžký a dodává: “Kombinací videa, performance kampaní a komunikací s chatboty přinášíme zcela nové pojetí online marketingu na evropském trhu.”

Lukáš Těžký vystudoval Mezinárodní vztahy a Evropská studia. Mezi jeho záliby patří cestování, a to především po USA, kino a setkávání s přáteli.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist