Petr Raboch nastoupil do společnosti 3M před pěti lety jako marketingový specialista na lepidla a lepicí pásky. Letos na podzim marketingovou divizi opustil jako Segment Marketing Specialist zodpovědný z aktivity směřující do segmentu výroby dopravních prostředků v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Od 1. listopadu se přesunul do obchodní struktury společnosti, kde bude odpovědný za obchodní vedení divize výrobků pro autoopravárenství v České republice a na Slovensku.

"Těším se na návrat do divize, se kterou jsem v minulosti spolupracoval. Očekávám pod mým vedením evoluci, nikoliv revoluci, jelikož bylo v minulosti vykonáno mnoho dobrého, na čem se dá stavět,“ říká nový vedoucí divize AAD ve 3M Petr Raboch.

Před nástupem do 3M pracoval Petr Raboch ve společnosti Henkel jako Brand Manager pro Českou republiku a Slovensko.

Inženýrský titul v oboru management a marketing získal na České zemědělské univerzitě v Praze.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist