Tomáš Žlůva působí v mediálním byznyse přes deset let, během kterých získal zkušenosti na straně mediální agentury, vydavatelského domu i zadavatele. Poslední čtyři roky pracoval ve skupině ČSOB, kde byl zodpovědný za kompletní mediální strategii včetně plánování a nákup reklamního prostoru všech značek skupiny. Předtím měl na starost digitální aktivity vydavatelství Sanoma a vedl digitální oddělení mediální agentury Mindshare. Tomáš Žlůva byl také dlouholetým členem výkonného výboru SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu).  

Být u vzniku největší a nejinovativnější online divize na trhu je něco, co se neodmítá. Po dlouholeté spolupráci s Red Media i Publicis One z pozice zadavatele jsem věděl, že přemýšlení a hodnoty lidí v obou skupinách jsou mi blízké, a i proto mě lákala možnost podílet se na jejich integraci. Mám ambici rozvíjet strategické koncepty plánování na úrovni více mediatypů, jak jsem se snažil i v ČSOB. Věřím, že brzy přineseme našim klientům nový svěží přístup, na který dosud nejsou na našem trhu zvyklí,“ popsal svoje plány Tomáš Žlůva.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist