Společnost Kentico Software vyvíjí softwarové řešení, které pomáhá spravovat digitální obsah a online marketingovou komunikaci tisícům firem a značek po celém světě. Své pobočky má v USA, Austrálii, Velké Británii, Singapuru a Nizozemí. Nedávno se rozhodla proniknout také na trhy Blízkého východu, s čímž ji pomáhala agentura CzechTrade. Právě za expanzi na tyto trhy společnost ocenění v letošním ročníku Exportní ceny získala.

„Například v Turecku už spolupráce nese své ovoce. V poměrně krátké době se zde společnosti podařilo z prodaných licencí utržit dvaadvacetkrát více peněz, než kolik do zviditelnění na daném trhu investovala,“ uvedl Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade.

Potvrzuje to také Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software, a dodává: „Navíc očekáváme budoucí růst. Už nyní vidíme, že nám nově získané reference otevírají dveře u velkých holdingů. Turecko se tak pro nás stává nejsilnější exportní zemí v rámci regionu Blízkého východu a Afriky, a to i přes přetrvávající krizi turecké ekonomiky.“

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist