Eduarda Hekšová má dlouholeté zkušenosti z finančního i veřejného sektoru. Naposledy působila v Českém rozhlase na pozici vedoucí Odboru obchodu a rozhlasových poplatků. Ve finančních institucích nasbírala zkušenosti s řízením celé řady oblastí, např. marketingu, komunikace, společenské odpovědnosti, přímého prodeje i IT. Na Ministerstvu financí odpovídala za legislativu celého finančního trhu.
Vystudovala kybernetiku na ČVUT Praha, hovoří plynně anglicky. Mezi její koníčky patří knihy, sport a výtvarné umění.
K 1. listopadu nahradila Eduarda Hekšová dosavadního ředitele Martina Černého, který se rozhodl po pěti letech vedení dTestu dát svou funkci k dispozici. Pro hladké fungování organizace zatím Martin Černý zůstává v dTestu, věnuje se dalšímu zlepšování péče o zákazníky a převzal také vedení evropského projektu zaměřeného na obnovitelné zdroje energie.
dTest je nezisková organizace, kterou v roce 1992 pod názvem Občanské sdružení spotřebitelů TEST založila JUDr. Ida Rozová. Zpočátku se organizace věnovala vydávání měsíčníku s testy výrobků a služeb, od roku 2010 provozuje poradnu pro spotřebitele. „Veřejnost by měla znát dTest nejen jako časopis s testy, ale jako ochránce spotřebitelů s širokou nabídkou služeb. Prostor pro růst dTestu vidím v oslovení mladší generace, která se zajímá nejen o kvalitu výrobků, ale i životní prostředí a udržitelnost. Chceme se také více zapojovat do vzdělávání spotřebitelů i tvorby legislativy, která ochrání spotřebitele před nekalými praktikami firem. Tak pomůžeme lépe naplňovat naše poslání – ochranu spotřebitelů,“ popisuje své vize Eduarda Hekšová.
Posláním dTestu je prosazovat a chránit zájmy a práva spotřebitelů před nekorektním jednáním komerčních subjektů. Již řadu let dTest aktivně vystupuje proti nespravedlivým a neférovým obchodním praktikám a pomocí nezávislých testů výrobků i služeb pomáhá spotřebitelům získat to, co hledají a na co mají právo. dTest nabízí spotřebitelům odbornou pomoc a poradenství při řešení problémů, se kterými se v každodenním životě může potýkat každý. Zapojuje se do tvorby legislativy v zájmu férového tržního prostředí, vzdělává spotřebitele i komerční subjekty v oblasti ochrany spotřebitele tak, aby na obou stranách vystupovaly subjekty znající svá práva i povinnosti.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist