Katarína Karmažinová se stala novou manažerkou public relations Colliers International v České republice. V rámci své dosavadní praxe získala rozsáhlé zkušenosti v médiích a PR. V uplynulých sedmi letech přispívala do řady prestižních mezinárodních titulů, k nimž mimo jiné patřily BBC, The Independent, Business Insider či Die Presse, působila také jako nezávislá novinářka.
Ve skupině Mergermarket Group zastávala pozici manažerky vztahů s klienty a v londýnské společnosti Drooms byla zodpovědná za přípravu psaného obsahu a PR textů.
Je držitelkou diplomu NCTJ Britské tiskové asociace, který získala na základě studia oboru Multimedia News Reporting. Bakalářské studium překladatelství absolvovala na Vídeňské univerzitě, magisterský program zaměřený na evropský obchod úspěšně završila na Londýnské univerzitě – Royal Holloway. Plynně hovoří anglicky, německy, česky a slovensky.
Společně s Anetou Ježkovou, která od srpna roku 2018 působí jako ředitelka marketingu tuzemské pobočky Colliers International, bude Katarína Karmažinová zodpovídat za externí i interní komunikaci společnosti a její public relations.
Aneta Ježková před nástupem do Colliers pracovala jako marketingová manažerka realitní agentury Threesixty s.r.o. a jako marketingová koordinátorka společnosti Jones Lang LaSalle. Získala bakalářský i inženýrský titul na Fakultě ekonomiky a managementu České zemědělské univerzity. V rámci programu Erasmus studovala také na italské univerzitě Università degli Studi di Sassari.
„V české kanceláři Colliers International neustále hledáme způsoby, jak zdokonalit naše týmové kvality i úroveň našich služeb. V současné době, kdy digitální média představují všem snadno přístupnou platformu, si musíme být jisti, že následujeme nejnovější trendy a využíváme nejmodernější technologie, jež nám bezprostředně a jednoduše umožní sdílet novinky, predikce a jakákoli další témata, která mohou našim klientům přinášet přidanou hodnotu. Díky příchodu specialistek v této oblasti, jako jsou právě Aneta Ježková a Katarína Karmažinová, získáváme možnost efektivněji oslovovat jak naše klienty, tak místní i mezinárodní odbornou veřejnost,” uvedl Tewfik Sabongui, výkonný ředitel Colliers International pro Českou republiku.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist