Miroslava Misíková převzala pracovní agendu Head of Marketing CBRE po Petře Lávičkové, která se nyní věnuje mateřským povinnostem.
Během své dvacetileté kariéry působila Miroslava Misíková v reklamní agentuře MARK/BBDO a Leo Burnett, dále v Komerční bance, Citibank nebo GE Money. Získala nespočet zkušeností v oblasti B2B i B2C marketingu, řízení značky, reklamy, komunikace a CSR. Mezi její největší úspěchy patří rebranding skupiny GE Money v ČR na Moneta Money a tvorba známého reklamního konceptu “kocour”, který úspěšně funguje již šestým rokem.
"Ve své nové pozici bych se ráda zaměřila na ucelenou marketingovou strategii, jejíž hlavním cílem bude propagace značky CBRE a posílení povědomí o jednotlivých službách, které firma nabízí,“ říká Miroslava Misíková, Head of Marketing společnosti CBRE.
"Když jsem začal hledat kandidáty na tuto roli, prošel jsem nejúspěšnější marketingové projekty v České republice z posledních let, abych posléze identifikoval osobu, která stojí za jejích úspěchem. Velmi mě bavila znuděná kočka v kampani banky GE Money, a proto jsem oslovil Mirku, která je její duchovní matkou. Jsem velmi rád, že nakonec přijala nabídku připojit se k CBRE a těším se na spolupráci a nový směr v našich marketingových projektech,“ vysvětluje Richard Curran,Managing Director společnosti CBRE.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist