Martin Kašpar zná dokonale prostředí firmy, protože předchozí čtyři roky působil ve společnosti PROFI CREDIT jako segmentový manažer a zástupce ředitele marketingu. Předtím více než 15 let působil na pozici marketingového manažera ve společnostech s rychloobrátkovým zbožím.

Ve své nové funkci se chce v rámci marketingové komunikace soustředit především na udržení a posílení pozice společnosti PROFI CREDIT na českém trhu nebankovních půjček. Také se chce zaměřit na posílení nových distribučních kanálů, jako je například online.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist