Radim Hamáček působil před příchodem do pojišťovny Atradius deset let v pojišťovně AXA. Nejprve na pozici projektového manažera a specialisty marketingu, kde se podílel na tvorbě nadlinkové kampaně „AXA, více než standard“, vytvářel materiály na podporu obchodu a vedl projekty zavádějící produkty AXA do prostředí ČR. Od roku 2011 se posunul na pozici Vedoucího obchodního oddělení s odpovědností za výsledky neživotního pojištění v ČR. Kromě vedení obchodního týmu měl na starosti i řízení spolupráce s předními pojišťovacími makléři v ČR.

„Během mého působení v pojišťovně AXA se podařilo vytvořit obchodně zdatný, technicky odborný a lidsky vynikající tým kolegů, který dokazuje několik let po sobě zvyšovat objem obchodu i o desítky procent ročně a skvěle se starat o spolupráci s tradičními i online zprostředkovateli v ČR. Vybudovali jsme nadstandardní vztahy se všemi důležitými makléři v oboru, což bych rád přenesl i do své nové práce,“ říká Radim Hamáček.

„Radim má dlouholeté zkušenosti s budováním respektované značky v oblasti pojišťovnictví. V předchozí pozici se mu podařilo výrazně rozšiřovat klientské portfolio a tvořit efektivní obchodní nástroje a reportingy. Obrovským plusem je jeho dosavadní zkušenost se spoluprací s největšími makléři na tuzemském trhu,“ dodává ředitelka pojišťovny Atradius Markéta Stržínková.

Před svým působením v AXA Pojišťovně pracoval Radim Hamáček jako marketingový specialista v Pojišťovně Generali.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist