Radim Hamáček působil před příchodem do pojišťovny Atradius deset let v pojišťovně AXA. Nejprve na pozici projektového manažera a specialisty marketingu, kde se podílel na tvorbě nadlinkové kampaně „AXA, více než standard“, vytvářel materiály na podporu obchodu a vedl projekty zavádějící produkty AXA do prostředí ČR. Od roku 2011 se posunul na pozici Vedoucího obchodního oddělení s odpovědností za výsledky neživotního pojištění v ČR. Kromě vedení obchodního týmu měl na starosti i řízení spolupráce s předními pojišťovacími makléři v ČR.
„Během mého působení v pojišťovně AXA se podařilo vytvořit obchodně zdatný, technicky odborný a lidsky vynikající tým kolegů, který dokazuje několik let po sobě zvyšovat objem obchodu i o desítky procent ročně a skvěle se starat o spolupráci s tradičními i online zprostředkovateli v ČR. Vybudovali jsme nadstandardní vztahy se všemi důležitými makléři v oboru, což bych rád přenesl i do své nové práce,“ říká Radim Hamáček.
„Radim má dlouholeté zkušenosti s budováním respektované značky v oblasti pojišťovnictví. V předchozí pozici se mu podařilo výrazně rozšiřovat klientské portfolio a tvořit efektivní obchodní nástroje a reportingy. Obrovským plusem je jeho dosavadní zkušenost se spoluprací s největšími makléři na tuzemském trhu,“ dodává ředitelka pojišťovny Atradius Markéta Stržínková.
Před svým působením v AXA Pojišťovně pracoval Radim Hamáček jako marketingový specialista v Pojišťovně Generali.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist