Ben Smith působil v Kiwi.com od roku 2017 jako provozní manažer, v předchozích 23 letech zastával různé pozice v oboru provozního managementu, jako například ve společnostech G4S či Arcus FM ve Spojeném Království.
Nová pozice byla vytvořena v rámci oddělení zákaznické podpory a má zajistit komplexní vedení oblasti globálního provozu. Benova pozice má poskytnout provozní i strategickou podporu výkonné radě společnosti, řediteli zákaznické podpory, řediteli inovací i týmu Customer Experience. Ben Smith bude odpovědný přímo Kamilu Jagodzinskimu, Chief Customer Officer společnosti Kiwi. com.
„Jsme rádi, že někdo tak zkušený jako Ben tuto roli přijal a že právě on přispěje našemu růstu právě v oblasti zákaznické péče,“ komentoval jmenování Oliver Dlouhý, CEO společnosti.
Ben má cerifikát v managementu a vedení lidí ze Sloan School of Management na Massachusetts Institute of Technology.
Je vášnivým kuchařem, rád objevuje nové kultury a často cestuje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist