Společnost, jejíž původní název zněl Kyoto Ceramic Co., byla založena v Japonsku v dubnu 1959 dr. Kazuo Inamorim a začínala s pouhými 28 zaměstnanci. Po sloučení se svými čtyřmi pobočkami v roce 1982 se přejmenovala na Kyocera Corporation a tento název používá dodnes. V letošním roce dosáhla Kyocera Corporation rekordního obratu ve výši 1,623 bilionů jenů a pochlubit se může více než 70 000 zaměstnanci po celém světě.

Zpočátku se společnost zaměřila na oblast keramiky, v průběhu dalších let však diverzifikovala své aktivity a věnovala se poskytování celé řady dalších produktů a služeb včetně dílů pro automobilový průmysl, elektronických zařízení, solárních systémů či řešení pro správu dokumentů. V dnešním portfoliu společnosti najdeme pestrou nabídku produktů a komponent, se kterými se můžeme setkat v různých oborech, od superpočítačů pro Mezinárodní vesmírnou stanici až po projekty NASA. S pomocí více než 200 druhů ušlechtilých high-tech keramických materiálů se Kyocera stala inovátorem v mnoha průmyslových odvětvích.

Společnost Kyocera Document Solutions dnes v rámci celé skupiny hraje klíčovou roli v oblasti správy dokumentů. Kyocera Corporation se v tomto oboru začala pohybovat díky akvizici společnosti Mita Industrial v roce 2000, kdy vytvořila Kyocera Mita Corporation. V roce 2012 změnila název na Kyocera Document Solutions a stala se jedním z globálních lídrů.

Kyocera Document Solutions Europe zastává pozici regionálního ústředí společnosti a poskytuje evropskému regionu špičková hardwarová a softwarová řešení pro řízení efektivity v podnikatelském prostředí. 

Je hrdá na svou bohatou historii i odborné znalosti, které předává zákazníkům z různých průmyslových odvětví po celém světě a pomáhá tak zajistit, aby se planeta stala ekologicky přívětivějším místem, schopným zajistit pro všechny udržitelný růst i do budoucna.

Kyocera funguje v plném souladu se svou firemní filozofií, kterou stanovil dr. Inamori. Ten uvádí, že „historie Kyocery je příběhem o tom, co se nikdo jiný neodvážil dělat, a o otevírání takových cest, kam si nikdo dříve netroufl vstoupit“. V souladu s firemním mottem „Respektujte duchovní hodnoty a milujte lidi“ se společnost snaží poskytnout průlomovou technologii, která může učinit svět lepším a udržitelnějším místem.

Obchodní filozofie dr. Inamoriho si získala celosvětové uznání, což potvrdilo i ocenění “Podnikatel pro svět”, které dr. Inamori obdržel v roce 2009 na Světovém podnikatelském fóru ve francouzském Lyonu.

V uplynulých šedesáti letech dosáhla Kyocera bezkonkurenčního růstu a je odhodlána uspět v každé z mnoha průmyslových činností skupiny. Budoucnost je pro společnost Kyocera jasná, protože neustále přijímá výzvy, kterým čelí, a dokáže se tak přizpůsobit světu moderních technologií, jako je robotika, internet věcí, 5G, umělá inteligence a cloud computing. Kyocera zahrne tento technologický vývoj do svých budoucích obchodních strategií a bude nadále mezi společnostmi, které řídí technologický pokrok.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist