Hlavním úkolem Ondřeje Hláska bude vybudování respektované a lovebrand značky, její úspěšné etablování na trhu a vytvoření komunikační strategie. Hlásek má více než patnáctileté zkušenosti v komunikaci a marketingu. Posledních 8 let působil jako Account Director v agenturách Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Havas a SYMBIO. Řídil komunikaci a podílel se na tvorbě marketingových strategií například pro T-Mobile, Tesco CEE, Nestlé, Allianz, UPC, Seznam, KMV a další.
Ze Zonky přestoupila Michaela Brodecká, která bude v DOKu zastávat povinnosti tiskové mluvčí a PR managera. Na pozici zúročí také své zkušenosti s budováním zaměstnanecké značky, které v minulosti sbírala na projektech pro ŠKODA AUTO, PwC nebo KPMG. Zaměstnance považuje za nejcennější ambasadory značky, a proto chce mimo jiné rozvíjet employer branding.
Natalia Lupusor působila 6 let v poradenství pro CRM a řízení rizik v 15 zemích v Evropě a Asii. V posledních letech zodpovídala za úspěšný projekt v Home Credit v Číně. Do DOKu ji přivedlo nadšení z inovativní služby a energie týmu. Natalia na pozici Chief Customer Officer bude zodpovídat za vztah se zákazníky.
Hlásek, Brodecká a Lupusor se připojí ke stávajícímu managementu služby, který tvoří výkonný ředitel Aleš Žárský a technický ředitel Martin Ždímal. Během téměř ročního fungování se služba rozrostla na 42 zaměstnanců.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist