Jaroslav Červinka bude mít na pozici obchodního ředitele možnost uplatnit své mnohaleté zkušenosti z oblasti obchodu, kde dosahoval perfektních výsledků.

Svou kariéru začínal na pozici produktového manažera ve společnosti A-KERAMIKA, kde se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele. Během svého působení zde stál při úspěšném zavedení vlastní značky La Futura na trh a také při kompletním rebrandingu značky. Po ukončení svého působení v A-KERAMIKA nastoupil na pozici obchodního ředitele ve společnosti Moser, kde měl na starost řízení obchodních poboček v České republice, stanovení a implementaci obchodní strategie, přípravu marketingových plánů a také organizaci PR a eventových aktivit značky. Od roku 2017 pak působil jako business development manager ve společnosti RÜCKL CRYSTAL.

Pozice obchodního ředitele ve společnosti Outdoor Concept přináší Jaroslavu Červenkovi nové výzvy a zároveň umožňují propojit práci se svými koníčky. Mezi jeho hobby totiž patří jízda na kole, lyžování nebo třeba populární geocaching.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist