Libor Hudeček má mnohaleté zkušenosti z e-commerce firem i z outsourcingu logistiky. Mall.cz za posledních 12 měsíců provedl řadu aktivit rozvíjejících tzv. poslední míli, mimo jiné například start více než stovky Mall Boxů či rozšíření výdejní sítě na více než 250 Mall Shopů a Mall Pointů v Česku a přes 170 na Slovensku.
„Last mile, tedy tzv. „poslední míle“ je nejdůležitější částí e-commerce. Spolehlivé a pohodlné doručení nákupu je jedním z hlavních důvodů, proč zákazníci nakupují přes internet stále více. Proto jsme vytvořili tuto zcela novou pozici v managementu. Chceme, aby Mall doručení bylo tím nejlepším v Česku i na všech trzích, kde působíme,“ říká Olda Bajer, CEO Mall Group.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist