V oblasti industriálního tisku dosáhla Konica Minolta v regionu střední a východní Evropy již více než stovky instalací. Využít potenciál tohoto segmentu dostal za úkol David Mankovický, manažer pro rozvoj obchodu v oblasti inkjetové technologie, který se má rovněž zaměřit na zavedení zcela nového produktu AccurioWide. „Vůbec poprvé představujeme velkoformátová zařízení. Mým aktuálním cílem je proto nejprve nainstalovat demo tiskárny na showroomech napříč celým regionem a zaměřit se na důsledné vzdělávání našich obchodníků,“ informoval D. Mankovický.
David Mankovický se během své profesní kariéry věnoval především obchodu a dva roky také obalovému průmyslu. V polygrafii se pohybuje od roku 2015 a před nástupem do Konica Minolta působil ve společnosti HSW Signall na pozici product managera zodpovědného za HP Latex velkoformátové tiskárny a skupinu všech inkoustů pro ČR a SR.
Pavel Černý nastoupil na pozici Head of Sales IP B2 pro střední a východní Evropu, který se bude věnovat zejména rozvoji prodeje strojů KM-1. „Aktuálně máme dvě nové instalace KM-1 v Polsku a do konce roku chceme nainstalovat dalších devět strojů. Rozšíření obchodu s těmito zařízeními vnímám jako svou prioritu, protože díky nim upevňujeme pozici Konica Minolta také na obalovém trhu. Zaměřit se chci ale i na zušlechťovací technologie, které u nás představují MGI stroje.“
Pavel Černý působí v oblasti polygrafie od roku 2003. Pracoval na různých manažerských pozicích s odpovědností za nadnárodní vedení obchodu ve skupině KBA. Do společnosti Konica Minolta nastoupil 3. června 2019.
„Nejen v České republice je Konica Minolta dlouhodobým a jednoznačným lídrem v oblasti kancelářského a produkčního tisku a úspěšná je i v realizaci zákaznických projektů na bázi tiskových hlav Konica Minolta. Obzvláště v oblasti industriálního tisku se naší společnosti otevírají zcela nové možnosti. Jsem proto rád, že náš středoevropský tým posílili noví kolegové, profesionálové z prostředí industriálního tisku, s cílem dosáhnout výrazného posílení podílu industriálního tisku na obratu společnosti v celé střední a východní Evropě,“ řekl Pavel Učeň, obchodní ředitel divize industriálního a produkčního tisku Konica Minolta Cluster East, a dodal: „Naše vize je zopakovat to, co se nám podařilo za posledních dvacet let na trhu produkčních strojů. Dostat se z nuly až do pozice lídra na trhu ve všech zemích našeho regionu. Naším cílem je dosáhnout u produkčního a industriálního tisku 30% podílu na tržbách společnosti Konica Minolta ve střední a východní Evropě.“
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist