Alexandr Fiala se v branži pohybuje už od roku 1995. Do agentury Lesensky.cz přichází po dvanácti letech strávených v komunikační agentuře Media Age, kde kromě vytváření reklamních kampaní zakládal a posledních sedm let vedl digitální sekci.
„Své znalosti a zkušenosti rád využívám k synergii toho nejlepšího z moderních i tradičních reklamních technik. Plánuji se v agentuře zaměřit na co nejužší propojení onlinového světa s offlinem a na produktové provázání PR, marketingu a reklamy. Společně s novými kolegy v tom vidím obrovský potenciál,“ uvedl Creative Director agentury Lesensky.cz Alexandr Fiala.
„Moderní PR kampaně se neobejdou bez kreativy a provázání marketingových nástrojů. Pokud chceme být úspěšní, musíme mít ty nejlepší odborníky. Mám radost, že se nám to daří. Do týmu jsme přivedli špičkového reklamního stratéga, který nám pomůže zabalit naše stávající aktivity do ještě kvalitnějšího produktu,“ dodává CEO agentury Lesensky.cz Roman Kučera.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist