Libor Hynek (43) působil od roku 2010 jako obchodní ředitel ve společnosti Loterie Fortuna, kde měl na starost vybudování prodejní sítě pro nabídku loterijních produktů. Pod jeho vedením získaly loterijní produkty více než třetinový tržní podíl, prodejní síť čítala až 5 000 prodejních míst a mezi partnery byly například Česká pošta, České dráhy, Geco nebo Peal. Vedle obchodní odpovědnosti zároveň tvořil nové herní mechaniky a nové značky i druhy stíracích losů.

Podobná mise ho čeká i ve společnosti IRMS Promotions. „Chceme bořit zajeté stereotypy, vytvářet nové formáty a ukazovat marketingovým specialistům, že existují jednodušší a efektivnější cesty i ve spotřebitelských soutěžích. Přesně taková mise je Liborovi šitá na míru,“ říká Michal Štádler, bývalý marketingový ředitel Tesca a nyní ředitel IRMS. 

Obchodní zkušenosti sbíral Libor Hynek téměř 10 let také ve společnosti CCS, kde vystřídal hned několik obchodních pozic. Od roku 2017 pak pomáhal koordinovat vstup na trh několika herním a zábavným konceptům a spolupracoval s několika marketingovými agenturami.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist