Barbora Čermáková se ze svojí pozice zaměří na podporu jednotného businessového modelu společnosti založeném na úzké spolupráci specialistů z různých částí Publicis Groupe. Věnovat se bude zejména sdílení know-how napříč jednotlivými agenturami, podpoře autentické firemní kultury a rozvoji individuálního potenciálu zaměstnanců.
“Schopnosti jednotlivých zaměstnanců a jejich individuální potenciál často přesahují náplň jejich pracovních pozic. Ráda bych v Publicis Groupe vytvořila prostředí pro rozvoj projektových týmů, které budou fungovat napříč skupinou. Klíčové je pro mě také zlepšení firemní kultury, která povede jak k zaměstnanecké spokojenosti, tak i pracovní efektivitě. Důležitým milníkem bude v tomto směru stěhování do nových prostor, které je naplánováno na příští rok,” uvedla Barbora Čermáková.
V oblasti lidských zdrojů se Barbora pohybuje 10 let. Ve společnosti Clever Monitor působila 3 roky na pozici Human Resources Manager. Předtím pracovala jako konzultantka a koučka v české pobočce poradenské firmy Korn Ferry Hay Group, kde byla zodpovědná za kompletní poradenství v oblasti HR.
„Publicis Groupe prochází celkovou transformací, během níž posilujeme spolupráci mezi jednotlivými agenturami a skládáme nové specializované týmy na míru konkrétním klientům. Navíc jsme uprostřed procesu integrace agentur Kindred a Red Media do Publicis Groupe. Lidem se mění pracovní náplň a vůbec definice jejich pozic a proto je pro nás talent management naprosto klíčový. Bára bude pracovat napříč skupinou a věřím, že přispěje k hladkému propojení obou kultur,“ řekl Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist