Radek Dráb vedl před nástupem do Accenture oddělení strategického poradenství v PricewaterhouseCoopers ČR, kde se zaměřoval mj. na projekty v sektorech spotřebního zboží, maloobchodu a automobilového trhu. Dříve působil na straně marketingových agentur - zastával pozici Managing Director v TBWA pro český a slovenský trh, dále působil v agentuře Havas. Svoji profesní dráhu začal ve společnosti Procter & Gamble. Je držitelem titulu Executive MBA z Thunderbird School of Global Management v Ženevě.
„Accenture Interactive se za 10 let své existence dostala na špičku v oblasti poskytování marketingových služeb a vytváří nový agenturní model, který klientům nabízí pod jednou střechou strategické poradenství, infrastrukturu na dodání skvělé zákaznické zkušenosti i značkovou a marketingovou komunikaci. Můj úkol je tuto nabídku přinést do České republiky a dalších zemí regionu a využít dosavadní zkušenosti jak ze strategického poradenství, tak světa marketingových agentur,“ říká Radek Dráb ke své nové roli.
Accenture Interactive je divize Accenture zaměřující se na marketingové služby s důrazem na transformaci zákaznické zkušenosti skrze integrovanou nabídku v oblastech designu a inovací, marketingu, vč. jeho digitální složky, obsahu a e-komerci. Kombinuje služby strategického poradce, technologické firmy a kreativní agentury a díky tomu je schopna pro klienty přicházet s novými byznys modely, které umožní lépe uspokojit jejich zákazníky s konkrétním dopadem na prodej. Accenture Interactive představuje jednu z klíčových růstových oblastí pro Accenture celosvětově, roste jak organicky, tak prostřednictvím akvizicí (nedávno se její součástí stala renomovaná komunikační agentura Droga5, mezi dřívější akvizice patří agentury Fjord, Karmarama, SinnerSchrader a řada dalších). S celosvětovým obratem 8,5 mld. USD a každoročním růstem přesahujícím 30 % je dnes největší digitální agenturou na světě podle Advertising Age a vedoucím hráčem v této oblasti mezi poradenskými firmami.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist