Eva Kašová má sice vystudovaný marketing na FM VŠE se zaměřením na farmacii, nicméně zcela podlehla kouzlu sociálních médií. „Líbí se mi ta prvotní myšlenka sdílení příběhů, emocí a slov a inspirace ostatních. Ať už to bude koupě trička, recept na low carb bábovku, změna účesu nebo životního stylu.“

Právě na poli on-line marketingu zušlechťuje své kreativní a umělecké já coby grafik a copywriter (které mimo jiné tříbí na jednom populárním společenském webu) se světem čísel tak, aby jí svěřené kampaně vzkvétaly a fanoušci rostli geometrickou řadou. Svěřené projekty si hýčká jako vzácné rostlinky, kterým věnuje 80 % svého času. Ve zbylých 20 % nazuje běžecké boty a hledá inspiraci v pražských ulicích.

Před Astronauty působila jako specialistka na sociální média ve společnosti VORWERK CS v divizi Thermomix nebo jako PR konzultantka v agentuře Beaufort.

„Kromě angličtiny ovládám i řeč online světa. Není to nic jiného než dobře namíchaný koktejl slov, obrázků a čísel. Protřepat, nemíchat. Každá značka je specificky namixovaná směs těchto ingrediencí a já strašně ráda objevuju, jak připravit ten nejlepší.“ 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist