Nastia Ladina se reklamě věnuje přes 12 let. V agentuře Fallon Prague, která také spadá pod komunikační skupinu Publicis Groupe, byla zodpovědná za klientský servis pro Škoda Auto nebo pro značky Frisco a Birell. Předtím pracovala na Ukrajině, například v lokální pobočce Saatchi & Saatchi, kde měla jako Account Director na starost vybrané značky společností Coca-Cola a Phillip Morris. Během své kariéry v agenturách spolupracovala mimo jiné na projektech se značkami Renault, Nestlé nebo Samsung.
„Kindred vnímám jako agenturu s obrovským potenciálem, svým vlastním know-how a širokým spektrem služeb, což dává možnost nabízet klientům unikání servis. Jsem ráda, že můžu být součástí týmu, a přispět tak k dynamickému rozvoji agentury,“ komentuje svůj nástup Nastia Ladina.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist