Miroslav Kynčl (33) pracoval více než dva roky pro internetový obchod Alza.cz. Z marketing copywritera se vypracoval na ideamakera a podílel se na hlavních televizních či online kampaních, voiceoverech, sloganech nebo tematických newsletterech. Dříve pracoval v oblasti PR a jako redaktor v Hospodářských novinách nebo Mediafaxu.

„Těším se, že v České produkční Social Media dostanu příležitost pracovat pro celou řadu zajímavých klientů s odlišnými cílovými skupinami. Po dvou letech práce pro jedinou velkou společnost to považuji za přirozený profesní posun,“ říká Miroslav Kynčl, nový ideamaker agentury Česká produkční Social Media.

Vystudoval žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Mezi jeho záliby patří gaming a historie. Sám nyní dokončuje historický román odehrávající se v 9. století v Čechách.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist