Zdeněk Mikeš přináší do Leo Burnett zkušenosti s digitálním marketingem z agenturní i klientské strany. Poslední tři roky působil v agentuře Fallon spravující globální komunikaci značky Škoda Auto, kde měl nejprve jako Head of Digital and CRM na starost digitální kampaně, a poté převzal vedení celé agentury. Předtím pracoval ve společnostech Hyundai a O2, kde se zabýval online marketingem, zákaznickými databázemi a věrnostními strategiemi. Na starost měl mimo jiné spuštění věrnostního program O2 Extra.

„Zdeněk je prototypem šéfa moderní agentury současnosti. Má technologické znalosti a zkušenosti s vedením globálních projektů. Navíc přišel z klientského prostředí a tak dobře rozumí jejich požadavkům na strategické propojování různých disciplín do funkčních celků. V Publicis Groupe vzniklo s příchodem Kindred Group unikátní místo, kde se kreativní mozky potkávají s těmi digitálními, a Zdeněk má všechny předpoklady oba světy propojit,“ dodává Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe.

Zdeněk Mikeš v čele Leo Burnett nahrazuje Martina Klča, který ji vedl posledních devět let. Ten Publicis Groupe opouští a bude se věnovat start-upovým projektům.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist