Zdeněk Mikeš přináší do Leo Burnett zkušenosti s digitálním marketingem z agenturní i klientské strany. Poslední tři roky působil v agentuře Fallon spravující globální komunikaci značky Škoda Auto, kde měl nejprve jako Head of Digital and CRM na starost digitální kampaně, a poté převzal vedení celé agentury. Předtím pracoval ve společnostech Hyundai a O2, kde se zabýval online marketingem, zákaznickými databázemi a věrnostními strategiemi. Na starost měl mimo jiné spuštění věrnostního program O2 Extra.
„Zdeněk je prototypem šéfa moderní agentury současnosti. Má technologické znalosti a zkušenosti s vedením globálních projektů. Navíc přišel z klientského prostředí a tak dobře rozumí jejich požadavkům na strategické propojování různých disciplín do funkčních celků. V Publicis Groupe vzniklo s příchodem Kindred Group unikátní místo, kde se kreativní mozky potkávají s těmi digitálními, a Zdeněk má všechny předpoklady oba světy propojit,“ dodává Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe.
Zdeněk Mikeš v čele Leo Burnett nahrazuje Martina Klča, který ji vedl posledních devět let. Ten Publicis Groupe opouští a bude se věnovat start-upovým projektům.
Tomáš Žlůva posílil digitální mediální agenturu Red Media
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist