Roman Malík přišel do Edenredu z pozice šéfa vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Global Payments, která se zaměřuje na platební technologie a provozuje v celé ČR téměř polovinu všech platebních terminálů. Jeho příchod do managementu Edenredu souvisí s rychlým rozvojem digitálních služeb a řešení.

Jedním z klíčových úkolů Romana Malíka je dokončení transformace na plně digitální platformu spojující uživatele s obchodníky. Cílem Edenredu je nahradit papírové poukázky čistě digitálním řešením v horizontu tří let.

Roman Malík k tomu říká: „Věřím, že Edenred má nejlepší digitální řešení na trhu, a výhody, které přináší klientům, uživatelům a partnerským společnostem, znamenají velký náskok před konkurencí.“  

Roman Malík vystudoval zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické. Má významné zkušenosti z managementu v několika mezinárodních společnostech. Před příchodem do Global Payments pracoval jako šéf tuzemského zastoupení platební společnosti myWorld, předtím měl na starosti českou a slovenskou pobočku firmy Monster Energy, která je globální dvojkou na trhu energetických nápojů, a vedl také obchod světového lídra v alkoholických nápojích, firmy Diageo, v České republice a na Slovensku.

Ve volném čase rád sportuje, běhá trailové závody. Má dvě děti a žije s rodinou v Praze.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist