Martin Myšička, nový marketingový manažer pro NESCAFÉ Dolce Gusto, bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií. Jeho prvním projektem na této pozici bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.
Martin Myšička při svém nástupu do Nestlé v roce 2008 zastával roli stážisty v oddělení prodeje. Během dvouletého programu nasbíral zkušenosti v oblasti finančního kontrolingu a prodeje, a následně se stal součástí týmu pro klíčové zákazníky. V roce 2017 byl povýšen na pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů, kde působil do současnosti.
„Jsme hrdí, že se k nám Martin před více jak 10 lety připojil. Jeho kariérní postup je jasnou ukázkou, že je naše společnost otevřená a podporuje rozvoj mladých a začínajících talentů na trhu práce. Nastoupil k nám jako stážista a od té doby se vypracoval až na pozici marketingového manažera jedné z nejdůležitějších značek v našem portfoliu. Gratulujeme k dosažení tohoto pracovního úspěchu a věříme, že není poslední,“ říká Jane Aldridge, ředitelka divize kávy ve společnosti Nestlé Česko a Slovensko.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist