Martin Myšička, nový marketingový manažer pro NESCAFÉ Dolce Gusto, bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií. Jeho prvním projektem na této pozici bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.
Martin Myšička při svém nástupu do Nestlé v roce 2008 zastával roli stážisty v oddělení prodeje. Během dvouletého programu nasbíral zkušenosti v oblasti finančního kontrolingu a prodeje, a následně se stal součástí týmu pro klíčové zákazníky. V roce 2017 byl povýšen na pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů, kde působil do současnosti.
„Jsme hrdí, že se k nám Martin před více jak 10 lety připojil. Jeho kariérní postup je jasnou ukázkou, že je naše společnost otevřená a podporuje rozvoj mladých a začínajících talentů na trhu práce. Nastoupil k nám jako stážista a od té doby se vypracoval až na pozici marketingového manažera jedné z nejdůležitějších značek v našem portfoliu. Gratulujeme k dosažení tohoto pracovního úspěchu a věříme, že není poslední,“ říká Jane Aldridge, ředitelka divize kávy ve společnosti Nestlé Česko a Slovensko.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist