Jiří Švancara je marketingovým profesionálem s více než 15-ti letými zkušenostmi v potravinářském a nápojovém průmyslu, službách a také ve vlastním podnikání s hmatatelnými úspěchy. Do Cinema City přichází ze společnosti Heineken, kde působil na pozici Group Brand Manager a odpovídal za projekty v klastru Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Před Heinekenem byl dlouhá léta součástí marketingového týmu nejprve v Plzeňském Prazdroji, Sodexo a posléze i ve společnosti Kofola.

Do Cinema City přichází s následujícími plány. „Mým cílem je udělat ze Cinema City nejlepší místo pro sledování filmů v Čechách i na Slovensku. Chci se při tom zaměřit jak na zážitek přímo v kině, tak na proces, který návštěvě kina předchází. Např. věrnostní program nebo systém rezervace a nákupu vstupenek v on-line bych rád zjednodušil.”

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist