Jana Náchodská působí v oblasti korporátní komunikace a PR přes deset let. Od roku 2015 zajišťovala externí komunikaci Pojišťovny České spořitelny a zastávala pozici tiskové mluvčí. Předchozí zkušenosti sbírala v PR agenturách PR Konektor a Omnimedia, kde měla na starosti klienty z oblasti financí a průmyslu.

Vystudovala marketingovou komunikaci a PR na Vysoké škole finanční a správní.

Od letošního června je členkou výkonného výboru PR klubu – oborové organizace sdružující PR profesionály.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist