Barbora Malá působila v předešlých letech ve výzkumné agentuře Ipsos, kde se věnovala sběru dat metodou CATI a následně i CASI (on-line). Zabrousila také do Mystery Shoppingu, který zajišťovala v agentuře NMS Market Research pro Plzeňský Prazdroj, Auto Kelly nebo některé banky.

V roce 2016 se z výzkumu trhu přesunula do marketingu na Vysoké škole obchodní v Praze a následně dostala nabídku vést menší marketingový tým ŠKODA AUTO Vysoké školy. Právě tady ji digitální marketing oslovil natolik, že se rozhodla hledat další uplatnění právě v této oblasti.

„Online marketing je pro mě propojením světa dat a marketingu, tedy dvou oblastí, kterým jsem se dosud věnovala,“ uvedla Barbora Malá.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist