Lenka Černohousová má v AMI Communications na starosti L´oréal a zároveň je zodpovědná za rozšíření portfolia klientů. Před příchodem do AMI působila přes osm let v mediálním domě Burda, kde se věnovala především lifestylovým titulům a s nimi spojenými projekty. Pět let například obchodně zodpovídala za Apetit piknik. V praxi měla možnost osvojit si znalosti obchodu, PR, marketingu i produkce.

Lenka je absolventkou Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha se zaměřením na mediální komunikaci a PR. Jejím velkým koníčkem je gastronomie, adrenalinové cestování a interiérový design.

Monika Rohlenová začínala v AMI Communications prací pro Plzeňský Prazdroj a Karlovarské minerální vody (Mattoni 1873). Podílela se na korporátních tématech společnosti Jan Becher Pernod Ricard, kampaních pro Ballantines a pečovala o klienta Sodexo. Aktuálně pro skupinu Mattoni 1873, která je agentuře věrná od roku 2014, zajišťuje PR především pro kulturní a CSR projekty a koordinuje kampaň s celospolečenským přesahem.

Před AMI se Monika věnovala managementu a fundraisingu v neziskovém sektoru se zaměřením na vzdělávání, ekologii a volný čas. Založila jednu z prvních komunitních zahrad v ČR. Monika miluje kvalitní víno, zajímá se o výtvarné umění, architekturu a cirkulární ekonomiku. Její velkou sportovní vášní je kiteboarding.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist