Terezie Pokorná přináší do Taste zkušenosti z agentury Wunderman, Mustard a Socialsharks. Na pozici Social Media Specialist má na starosti strategii značek na sociálních sítích a to konkrétně plánování, implementaci a monitoring. Mezi její klíčové klienty patří Sapeli, Grand Optical, Breadway, Perfect Storage a interní Taste Sun.
Druhým Social Media Specialistou je od července tohoto roku také Jakub Dresler, který dříve zastával stejnou pozici ve společnostech F AIR a Swardman či v agentuře Dark Side. V Tastu buduje strategii značek na sociálních sítích a zároveň spravuje sociální sítě větším klientům, mezi které patří mimo jiné Horizon Holding, Kärcher a Bayer.
„Situace na trhu práce (nejenom v našem oboru) teď není jednoduchá. Proto mám velkou radost, že se nám do Taste Digistory daří přivádět další seniorní lidi. Jejich zkušenosti a podpora týmu nám zároveň pomáhají získávat nové, zajímavé klienty,” dodává Anna Mejsnarová, Managing Director v Taste Digistory.
Další posilou agentury je Mariana Wolhrabová, která sbírala zkušenosti v iStone a Publicis Group. Na pozici Chief Human Relation Officer má zodpovědnost za kompletní vedení Human Relation oddělení: recruitment, event management, employer branding, interní komunikaci či vzdělávání zaměstnanců.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist