Alberto Spinelli bude řídit aktivity společnosti Lenovo z italského Milána a zodpovídat se bude přímo Francois Bornibusovi, SVP & President EMEA. Jeho hlavním úkolem bude vést marketingovou digitální transformaci společnosti a rozvíjet vizionářskou strategii založenou na datech a analytice, jejímž cílem je dosažení větší interakce mezi společností Lenovo a jejími zákazníky.
„Lenovo je pro mne inspirací svým instinktivním přístupem k vývoji inovativních a intuitivních produktů. Obohatilo životy již desítek milionů zákazníků po celém světě v jejich domovech, na jejich pracovištích a na cestách. Nyní se musíme zaměřit na spojení těchto technologických inovací se zákaznicky založeným přístupem, který vychází z poznatků přímo od skutečných zákazníků a zároveň se jimi řídí. Jedině tak mohou naši zákazníci využít produkty Lenovo mnohem více. Budování digitálně zaměřené organizace s moderním přístupem k marketingu a komunikaci nám pomůže dosáhnout tohoto cíle, což povede k růstu nejen nyní, ale i do budoucnosti. Jsem nadšený, že se v tento zlomový moment stávám členem týmu společnosti Lenovo,” uvedl při svém jmenování Alberto Spinelli.
Alberto Spinelli přišel do Lenova z firmy Fing, start-up podniku nabízejícího B2C tržiště hardwaru a profesionálních služeb pro inteligentní domácnosti, kde působil jako CEO. Předtím pracoval na pozici generálního ředitele pro digitální služby společnosti Canon. Vedle působení v dalších firmách jako Intel nebo Acer navíc vedl také několik start-up společností.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist