Adam Fergusson působil před příchodem do HMD Global jako šéf marketingu společnosti OnePlus pro evropské zákazníky. Předtím zastával pozici vedoucího marketingu v Nestlé a Unilever.
„Jako fanoušek mobilních technologií jsem nadšen, že jsem se stal součástí týmu společnosti HMD Global. Na světě není mnoho značek, které mají tak loajální fanoušky, jako je tomu právě u Nokie. Těším se na novou výzvu a nemohu se dočkat, až budeme fanouškům přinášet to, co očekávají. Tedy to nejlepší z oblasti designu, kvality a nejnovějších technologií, to vše za dostupnou cenu,” uvedl ke svému jmenování Adam Ferguson, Head of Product Marketing ve společnosti HMD Global
Jeho úkolem ve společnosti HMD Global bude především starat se o marketingovou strategii telefonů Nokia. Jeho nadřízeným je marketingový ředitel Stephen Taylor.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist