Tomáš Trávník (37) si dal ve své pozici za cíl etablovat úspěšný brand COMPUTERLINKS na lokálním trhu - v České republice i na Slovensku. Chce pracovat na strategii, která přináší skutečnou přidanou hodnotu obchodním partnerům. Hlavním obchodním úkolem pro tento rok je podpořit rozvoj a růst partnerů společnosti Citrix.

Tomáš Trávník se pohybuje na IT trhu již 15 let a za tu dobu získal zkušenosti v několika českých i nadnárodních korporacích na obchodních i manažerských pozicích. Do společnosti COMPUTERLINKS přichází ze společnosti Motorola Solutions, kde působil na pozici Regional Channel Manager CEE a byl zodpovědný za vedení prodejních aktivit. Před tím pracoval ve společnosti Cisco Systems, kde zastával roli Channel Account Manager pro Českou republiku, a ve společnosti Siemens, kde byl v divizi Enterprise obchodním ředitelem pro partnerský prodej v České republice.

Tomáš Trávník vystudoval Business Finance na VUT v Brně, Strategické řízení na B.I.B.S. (M.B.A.) a v rámci svých studií získal diplom Nottingham Trent University.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist