Jan Vraný přechází z pozice obchodního ředitele českého Googlu do e-shopu Notino.cz. Do nově vytvořené pozice komerčního ředitele nastupuje 1. října. Řekl to na konferenci E-Business Forum 2017.

V Googlu působil čtyři roky a zaměřoval se především na podporu expanze českých firem do zahraničí. "Jdu tam, kde je to pro mě nejzajímavější, v tuto chvíli je to oblast parfémů a kosmetiky," okomentoval na konferenci změnu působiště Jjan Vraný, který má zkušenosti také z poradenské společnosti McKinsey, investiční banky Morgan Stanley, Raiffeisenbank nebo středoevropské centrály Procter & Gamble.

Ředitel reklamy a propagace společnosti Notino.cz Radek Ondrášík vysvětluje, že firma vytvořila novou pozici, aby zefektivnila a zjednodušila svoje fungování. Působí totiž na 19 zahraničních trzích, letos se chystá přidat další čtyři a potřebuje někoho, kdo se postará o marketing, prodej a zákaznickou podporu ve všech zemích, kde společnost zákazníkům nabízí zboží. "Vždy hledáme takové lidi, kteří nás dokážou posunout dál. Honzovy předchozí zkušenosti a hlavně výsledky hovoří za vše," komentuje Ondrášík.

Firma nedávno oznámila vstup na nizozemský, belgický a chorvatský trh a koupila většinový podíl v rodinné firmě Mussler Beauty z německého Stuttgartu. Jan Vraný bude zodpovídat za všechny trhy.

Společnost vznikla v roce 2004 pod jménem Parfums.cz, o dvanáct let později se přejmenovala na Notino.cz.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist