Michal Špak bude úzce spolupracovat s Martinem Rozhoněm, který veškeré e-shopy v rámci skupiny Vivantis dosud vedl a nyní se bude věnovat roli výkonného ředitele.

„Michalův příchod do Vivantisu velmi vítám, protože dokáže naší společnosti dát cenné zkušenosti z mezinárodního prostředí a několikanásobně větších e-shopů, kde působil. Spolu s Michalem máme stejný pohled na strategii a způsob vedení společnosti a našich e-shopů,“ říká Martin Rozhoň.

Součástí role Michala Špaka je i strategické vedení segmentu Zdraví & Krása v rámci celé Mall Group, zejména na internetových obchodech Mall.cz, jeho zahraničních pobočkách a také v rámci Košík.cz.

„Segment Zdraví & Krása má v rámci naší obchodní skupiny podstatně větší potenciál, než jakého dosahuje nyní. Pracujeme na tom, abychom zpřehlednili nabídku pro naše zákazníky a nabídli jim na vybraných e-shopech přes 70 tisíc produktů zdraví a krásy ve velmi atraktivních akcích,“ dodává Michal Špak.

Obchodní značka Vivantis v současné době slučuje internetové obchody specializující se na prodej parfémů, kosmetiky, šperků, hodinek, produktů pro zdraví a módních doplňků, které založil Martin Rozhoň již před 17 lety. Vivantis působí na trzích v Česku, Slovensku a Rumunsku, a je reprezentována na stejnojmenných doménách (Vivantis.cz, Vivantis.sk a Vivantis.ro). V porovnání s loňským rokem veškeré e-shopy společnosti Vivantis zaznamenaly 20% růst. Letošní fiskální rok je tak pro Vivantis zásadní a překročí metu 1 miliardy korun. Nový generální ředitel Michal Špak má v plánu pokračovat ve strategii, která stojí na inspiraci a široké nabídce napříč segmenty.

„Jedinečnost Vivantisu vidím v tom, jakým způsobem dokáže inspirovat a skládat produktovou nabídku napříč všemi segmenty beauty. Vlastně jde o takovou reálnou beauty destination, kde najdete oblečení, hodinky, šperky, parfémy, kosmetiku a produkty pro zdraví. Jak říkáme ve Vivantisu: ‚Od hlavy až k patě, od kabelky po parfém‘. Miliarda, na kterou letos dosáhneme, je signál, že jde o oblíbený koncept, který má podle mého názoru šanci uspět i na dalších trzích, proto bude jedním z mých cílů expanze do dalších států Evropy,“ dodává Michal Špak, který strávil přechozí tři roky v roli výkonného ředitele agresivně expandujícího e-shopu Notino.